خودرو داخلی ۶۰ درصد گران می‌شود.

خودرو داخلی ۶۰ درصد گران می‌شود.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب‌وکار اتاق تهران می‌گوید: در آینده پیش‌بینی می‌شود خودروسازان قیمت محصولات خود را بین 60 تا 80 درصد افزایش دهند.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب‌وکار اتاق تهران درباره وضعیت قیمت خودرو گفت: قیمت خودروهای ایرانی در کارخانه و کف بازار متفاوت است. در نظر داریم با گران کردن خودروها از محل درب کارخانه قیمت این محصولات را با قیمت کف بازار همسان‌سازی کنیم تا با اجرای این طرح به نوعی واسطه بازی یا دلالی کاهش یابد.

محمدرضا نجفی‌منش افزود: معتقدیم با افزایش قیمت خودروهای داخلی از محل درب کارخانه قیمت این محصولات در بازار آزاد کاهش خواهد یافت. به عبارت دیگر قیمت خودروهای ایرانی در بازار آزاد به اندازه کافی رشد قیمت را تجربه کرده و بنابراین افزایش قیمت کارخانه به بازار آزاد تاثیر نخواهد گذاشت.

او در پرسشی مبنی بر اینکه قیمت خودروهای ایرانی چند درصد افزایش خواهد یافت؟ پاسخ داد: معتقدیم در این بازه زمانی خودروسازان زیان‌ده شده‌اند. نه قیمت خودروهای ۲۲ میلیون تومانی را قبول داریم و نه قیمت خودروهایی که به ۴۰ میلیون تومان رسیده‌اند را تائید می‌کنیم. بنابراین در آینده پیش‌بینی می‌شود خودروسازان داخلی قیمت محصولات خود را بین ۶۰ تا ۸۰ درصد افزایش دهند.

نجفی‌منش با ابراز امیدواری به مصرف‌کنندگان خودرو گفت: با افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای در نظر داریم محصولات دو خودروساز بزرگ کشور را پنج درصد زیر قیمت بازار آزاد به خریداران عرضه کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


نتیجه‌ای یافت نشد.

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.