نعمت‌زاده: ۶۰ شرکت قطعه‌ساز در زنجیره قطعه‌سازی رنو قرار می‌گیرند.

نعمت‌زاده: ۶۰ شرکت قطعه‌ساز در زنجیره قطعه‌سازی رنو قرار می‌گیرند.

محمدرضا نعمت زاده در مراسم امضای قرارداد همکاری مشترک بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت پرتو نگین ناصح و گروه خودرو سازی رنو در وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت:رنو شرکت شناخته شده‌ای است که ۱۲ سال پیش نیز مشارکتی را در بازار ایران شروع کرد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم دولت یازدهم توسعه همکاری های بین المللی در راستای افزایش توان تجارت خارجی و فناوری و قرارگرفتن در زنجیره ارزش بین المللی بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد:بیش از ۲۰۰ مشارکت در بخش صنعت، معدن و تجارت در این چهار سال دولت یازدهم شکل گرفته که بیشتر  آن ها به تولید رسیده است.

نعمت زاده تصریح کرد: رفع گسستگی بازار خودرویی کشور با بازارهای بین المللی باید در دستور کار قرار بگیرد.

 وی اظهار داشت:ایجاد یک مرکز توانمند تحقیق و توسعه که به تمامی مراکز تحقیق و توسعه رنو متصل شود در این قرارداد گنجانده شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: راه اندازی یک مرکز فنی و مهندسی توسط رنو و ایجاد یک خط تولید موتور مستقل از ویژگی های  این قرارداد است.

نعمت زاده گفت: پیش بینی قرار گرفتن ۶۰ شرکت قطعه ساز در زنجیره قطعه سازی رنو در راستای این قرارداد گنجانده شده است.

وی متذکر شد: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای قرارداد، یکی از شرکت های راکد خودروسازی کشور خریداری و در اختیار این مشارکت قرار خواهد گرفت. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه کاربران


رویای شیرین زندگی

مصوبات کامل مجمع خنصیر چه بود؟ به نظر تقسیم سودی تصویب نشد؟ آینده این سهم با توجه به رشد چنددرصدی در هفته اخیر چگونه ارزیابی می شود ؟ آیا سهم قابلیت بالارفتن دوباره را دارد یا احتمال پولبک در سهم وجود دارد؟ نظر کلی گروه در مورد خنصیر چیست؟

اشتراک ویژه ۱ ماهه

۳۹۰٬۰۰۰ ۲۶% ۲۹۰٬۰۰۰ تومان
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
0 0 0 0
خرید اشتراک
به من اطلاع بده!
با کلیک بر روی "Allow" از پیام های سایت مطلع شوید.